Lugn förmiddag

God morgon lördag!
Solen skiner idag, ett härligt start på dagen!
Jag har precis lagt undan en massa rentvätt, men inte blir tvätthögen mindre för det...
 
Andres och våran egna lilla kock Vanessa bakar piroger just nu, jag har satt Olivia på golvet här bredvid mig och buffrat upp med en massa kuddar omkring henne, Danilo sitter där och försöker ge henne leksaker. 
 
Efter lunch tänkte jag att vi ska gå ut och leka. Och vet ni vad jag ska göra ikväll? Jag ska till syrran för en tjejkväll med kompisarna. Ska bli jätte mysigt! 
Andres har bjudit hit sina föräldrar och syster med familj, så barnen kommer nog inte sakna mig, hahaha. Har lite ångest dock att lämna lillsnuttisen, har inte gjort det förut, förutom korta stunder. Inte för att detta kommer att bli en lång stund, men.. jag är inte där för att lägga henne för natten. Men det blir nog bra det här ändå. Jag ska bara få vara mig själv.
 
Köksmästarinnan Vanessa
 
Snuttis 
 
Nu har den här lilla busligan dragit in våra picknick filtar och lagt på vardagsrumsgolvet, hämtat kakburken och har picknick där...
 
Två bilder från förra veckan
 
Hahaha, vadå jobbig blixt?
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha en toppenkväll!!

2013-04-20 @ 11:33:53
URL: http://famjarestedtandersson.blogg.se
Postat av: Helena H

Tror jag ska låna Andres en helg så han kan baka o laga massa gått åt mig med. ;)
Passa på att njuta riktigt ordentligt nu ikväll! Barnen mår bara bra av att få bli ompysslad av Andres (och resten av barnvakterna såklart) ibland, för tänk om det skulle bli så att du var tvungen att vara borta flera dygn och de aldrig hade varit själv med han förr, då skulle det bli jättesvårt för dom.
Blev kanske en konstig mening, men hoppas du förstår hur jag menar. :)
Ha en riktigt bra lördag.
Kram från Söderhamn

2013-04-20 @ 12:14:00
Postat av: Helena H

Glömde ju skriva att Vanessas förkläde ju är så fint! :)
Och lillfia har ju jättemysigt på golvet med sällskap av sina syskon. Underbara barn ni har, snälla o omtänksamma. :)
Kram från Söderhamn

2013-04-20 @ 19:56:17
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Så duktiga kockar :D

2013-04-21 @ 19:14:39
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Madeleine

vilka fina bilder!
hur mår ni?

tack det är bra med oss. Oliver mår bra när han får sådan mat han tål, så det är skönt, vi ska få kost intyg till skolan också av dietist så känns bra.

Mina andra barn mår bra. Vi får kämpa på med maten och mycket grönsaker och frukt och bär och proviva, så mår de bättre, men skönt att det fungerar.
vår lille Filip är snart 2 år, vad tiden går fort...

Ha det bra! kramar från madde

2013-04-22 @ 07:33:53
URL: http://madeleine82.blogg.se
Postat av: marina

åh vad stor minsta sessan har blivit!

2013-04-22 @ 09:38:14
URL: http://allaminahjartans.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback