BLOPPIS uppdatering!

Tar bort det som blivit sålt och fyller på med tex. 2 st surfplattor. 
 
Ni kanske hittar något ni gillar och är intresserade av, i såna fall är det bara att höra av sig till mig- helst via mail: [email protected]
 
Here we go!
 
Everest vinterskor i storlek 23.
-80 kr.
Coola vår/höst kängor i storlek 23.
50 kr.
Vinterskor i storlek 25.
-50 kr.
Jätte fräscha, knappt använda höst/vårskor i storlek 24.
-70 kr.
Nike skor- De lila i storlek 23.5 och de rosa i storlek 25.
-100 kr st.
 Hello Kitty skor i storlek 24 & 25.
-50 kr st.
Söta sandaler i storlekarna 24 & 25.
- 50 kr st.
Didrikson regnjacka i storlek 80.
-50 kr.
Overoll av märket Everest i storlek 86.
- 200 kr.
2 st mjuka fleecefiltar.
- 40 kr st.
Quadrolift (Emmaljunga) men passar till de allra flesta vagnarna.
Mjuklift, åkpåse och sittdyna- 3 i 1! Helt ny och fräsch- Nypris ca. 2000 kr, NU--->
-1 000 kr
 
 
Spjälsäng av märket Troll. Det var svårrt att hitta bild på sängen när den var ihopsatt, men här kommer en någorlunda bra bild (den till vänster) :
OBS! Pojken i sängen ingår ej.
- 200 kr
 
Madrass till spjälsäng
- 150 kr.
Hoppgunga "Baby Seat"
- 100 kr
Nalle Puh "sänghimmel" (har 2 st.)
- 50 kr st.
 
Böcker- "Varför gråter inte Emma" och "Madeleine"
- 40 kr st.
 
Jag säljer också TVÅ st surfplattor. Det enda vi har gjort är att ladda ner några spel till barnen, men dom har knappt blivit använda. Kvitto finns.
Nypris: 3072 kr och säljer dom nu för 1500 kr st.
Samsung Galaxy Tab2. 10,1" 16 GB.
 

Kommentarer
Postat av: Vardagsmat a la Jess

Jag skulle vilja köpa av en av surfplattorna av dig! :-) Skicka mig gärna ett mail med vidare information! :-)

2013-04-15 @ 16:53:35
URL: http://vardagsmatalajess.blogg.se
Postat av: Anne-Sofie

Hur fäster man sänghimmel? går det på vilken säng som helst?

Svar: Japp, bara sätter bara upp en skruv på väggen i den höjd man vill ha sänghimlen:)
Me & My Baby Dolls

2013-04-15 @ 18:20:50
Postat av: Fia

Klänningarna har jag köpt på hm och sängarna kommer från Gekås. Men den säljs bland annat på jolleroom, tjejerna fick matchade matstolar till också =)

2013-04-15 @ 21:19:17
URL: http://sofsan.se
Postat av: Ann-Sofie

Hej satu.
Jag vill köpa en av surfplattorna.
Maila mig info om betalning mm.
Kram kram

2013-04-15 @ 21:59:12
URL: http://www.afrodite1980.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback