Bildregn !

Hej lördag!
Hur mår ni? 
Tänkte tömma lite på min "BLOGG-mapp" medans barnen leker och Olivia sover. Jag har hunnit baka bullar till morgondagens kalas och nu ska jag göra tårtorna.
 
Här kommer ett bildregn till er 
 
Puua & Bessa bygger lego torn (hemma hos Mummu & Puua.)
Nicole & Emma har lite tjejsnack..
Mummu bjöd på pannkakor efter dagis!
Dano & Nukke
Mummu & Olivia
Nukke ritar...
Myspys dax
Favoritleken. Mamma-pappa-barn. Och hund.
Love
Olivia får smaka mosad banan för första gången. Hon älskade det!
Utelek med Emma
Mummu på besök
Påskmiddag hos syster/moster Karo.
Påskharen Felicia kom på besök, och så spelade vi kort igen. (Jag vann inte denna gången heller.)
Grannbarnen (& dagiskompisarna) Isak & Walter var också där och lekte. Dewin hade hämtat Isak och Nicole & Bessa hämtade hans lillebror Walter =)
Träffade Karo + barnen samt Kicki och hennes son Milo på Gropen för lite lek.
Bilder från när vi var och hälsade på hos Abuela & Abuelo.
Tack för den goda maten! 
Olivia & Abuelo
Jonathan smygmatar hunden Tekla...
"Mano muerta" och så flög Bessas glasögon! 
Allihopa ville springa lite ute på deras uteplats och göra sommar!

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Härliga bilder :-D
Hoppas allt är bra med er..
Kram..Camilla

2013-04-06 @ 15:08:42
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anna Ranvide

så många härliga bilder! jag älskar bloggar med mycket bilder! Jag har en liten fråga, vad rekommenderar du för bilstol till bebisen efter babyskyddet? Jag tittar runt och det finns otroligt mycket! Vi har ISOFix fästen i vår bil så vi tycker ju att man kan utnyttja den smarta funktionen :D Du kanske har något smart tips! Eller känner någon som har lite tips kring detta :D MVH Anna

2013-04-06 @ 17:21:45
URL: http://www.pinkmum.blogg.se
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Vad blir det för roliga tårtor? :)

2013-04-06 @ 21:34:31
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback