Vanessas 3-årskontroll

Tjohoo!
Sitter här framför datorn och lyssnar på musik. ÄLSKAR musik och sjunger med och har mig, haha.
Ska strax iväg och hämta flickorna från dagis. Skönt att det bara är ca 1 minuts gångavstånd dit .
 
Igår hade ju Vanessa sin 3-årskontroll på BVC och det gick hur bra som helst. Hon är så tuff våran tjej! Självständig och stark karaktär. (have mercy on my soul ibland)
Det var så roligt när sköterskan hade lagt fram en massa bilder på bordet som Vanessa skulle säga vad det föreställde. När hon hade sagt allihopa så bad sköterskan om att få bollen och mössan.
Vanessa lägger armarna i kors och säger: "Men jag har ju inte dom med mig!"
Sköterskan fick formulera sin förfrågan där... Hahaha...
 
Vanessa är liten och nätt, proportionelig och följer sin kurva som hon ska. Hon är ju inte i det största laget direkt..
Danilo kommer ikapp henne med stormsteg. Hon är bara 1 ½ cm längre och väger 1 kg mer än lillebrorsan sin.
Men så skiljer det ju inte mer än 9 månader mellan dom heller.
 
Så allting gick superfint, inga anmärkningar och nästa besök för lill sessans del blir när hon är 4 år.
 
Nu ska jag ut och hämta hem flickorna, sen ska vi möta upp Puua, Mummu & grabbarna.
Va jag saknar dom! Det lär bli riktigt tomt här när alla går på dagis.
 
Vanessa med kusin Dewin
 

Kommentarer
Postat av: Helena H

Vad skönt när bvc-besöken går som de ska. :) Vanessas kommentar var ju härlig. Haha. Goa lilla tjej.:)

2012-09-20 @ 17:50:33
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback