Spådomar

För lite över 6 år sedan var vi på på min bror Tonis 30-års överraskningsfest, och då spådde Maria både mig och Andres med en ring om hur många barn vi skulle få och även vilket kön. (kommer du ihåg det här Maria T?)
När jag satt och tittade på gamla bilder häromdan hittade jag bilden som togs direkt efter spådomen.
 
LOOK AT THIS!
Här visar jag hur många barn vi skulle få. Vad det blev för kön kommer jag inte ihåg, men jag skrev det på min scrapbook som jag tänkte leta fram...
 
 


Värsta spågumman!?
Jag och min Kärlek
 

Puss på dig mitt hjärta:)
 


På den tiden hade vi inga barn, och jag kommer knappt ihåg hur det var. Vad gjorde man då hela dagarna?
Det känns som att vi alltid haft dom i våra liv. Trots att vi kämpade med att få Nicole i över 2 år.
 
Älskar Er min Familj, ni är mitt allt.
 
Tror ni på spådomar förresten?
Har blivit spådda nångång?
Hade dem rätt?
 
Jag tror på sånt. Jag tror att det finns en massa, massa falska spågummor, ja säkert de flesta faktiskt, men jag har hört om dom som gått hos riktigt bra också. Det är kanske 2 % av 100. Det känns läskigt.
Jag vet inte om jag skulle våga?
Skulle ni vilja gå och spå er?
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Ni är så fina ihop! Jag tror nog som du, angående spågummor!

2012-09-12 @ 18:17:13
Postat av: Maria

Hihi... Ja, det kommer jag ihåg :-)

2012-09-12 @ 18:25:45
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin , Wilton & Alwida

Jag tror absolut på spådomar. Jag är oxå spådd till att få 5 barn så vi får se om det stämmer på mig med! :)

2012-09-12 @ 18:38:37
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Tanna

Jag skulle gärna vilja bli spådd ! Men och hitta nån som inte är bluff är nog lite svårt...

2012-09-12 @ 20:06:43
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Jana

Hej! Tack för en bra blogg!!
Har du något gravidsmycke nu under graviditeten? Tipsar om en sida jag hittade (är i vecka 23) www.silvermama.se

Kram!

2012-09-13 @ 10:20:34
URL: http://www.silvermama.se
Postat av: sweetie

kanske var det så att du spåddes att få just 3 flickor och 2 pojkar..som du visar med händerba :)
( tre fingrar på ena handen, två på den andra )

2012-09-13 @ 11:53:28
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Du e så himla vacker :-D
Tänk om man kunde se ut som dig .. Ler..

Jag vill spå mig men vet inte hur man ska
hitta en äkta spådam..

Mvh camilla

2012-09-13 @ 20:09:54
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback