Nytt med grabbarna


Danilo och Jonathan har en massa nytt för sig.
Dom har fått för sig helt plötsligt att dom låtsas att dom sover. Spelar ingen roll vart vi är eller vad vi gör.
Häromdan när vi gick ute så frågade jag Jonathan om han var trött, så låtsades han att sova- hela vägen hem gick han med blunda ögon!? Samma sak när han gick med Puua så låtsades han. Och imorse i badet sa han bara "Schhh, sover!" och så satt han där och blundade och låtsades sova hur länge som helst.
 
Danilo ska förstås apa efter så han försöker göra samma sak, men han är inte lika övertygande som lillebror sin :)
 
Annat nytt är att grabbarna har lärt sig att tugga tuggummi.
Tjejerna älskar tuggummi och då har jag gett grabbarna ibland också, och dom är duktiga. Ibland sväljer dom det, men oftast lägger dom det på bordet eller papperskorgen när dom är klara.
 
(Det är sockerfri tugummi som tandläkaren rekommenderat oss. (ville bara säga det innan ni hoppar på mig att jag ger mina småbarn tuggummi...)
 

Såhär låtsas Danilo...
Jag ska fånga Jonathan på bild nästa gång han låtsas, så får ni se på knäppisen ;-) And he´s good!
 


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback