Bibblan

Idag efter att ha hämtat flickorna på dagis åkte vi till biblioteket.
Nicole var så stolt när hon gav kortet till bibliotekarien där det står att hon fyllt 4 år och ska få en gratis bok.
Sen fick hon välja en bok där hon fick sitt namn inskrivet. Stolt tjej!<3

Själv lånade jag två namnböcker, och hoppas få inspiration och hitta något namn som både jag och Andres fastnar för direkt. Nu har vi helt olika namn som vi funderar på...*suck*

Så kom igen!
Har ni fler namnförslag?
Vi gör så att jag skriver några av våra favoritnamn här på bloggen inom kort, men jag skriver inte vem som gillar vilket namn, så får ni säga vad ni tycker?

Och tack för boktipsen förresten!
Liza Marklunds böckerna, "Gömda" och uppföljningarna har jag läst, det är såna böcker hag tycker om.
Är tacksam för en massa nya boktips.
Ska dit inom kort igen när/om jag kan gå där och leta och välja i någorlunda lugn och ro.
Har ni några bra böcker som ni vill tipsa om?

XOXO


Kommentarer
Postat av: Monica

Claudia,Joline,Miranda,Katinka och Patricia. Några förslag!

2012-09-05 @ 23:00:03
Postat av: Emma

vi har de precis som er , kan inte välja namn o de är super jobbigt.

du får berätta när ni kommit fram till namnförslag:)

2012-09-06 @ 08:48:24
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Sanna

Melissa & Angelina!

2012-09-06 @ 09:30:08
Postat av: Hanna

Oj vad jag har missat saker!! Ska ni ha en till liten :D GRATTIS!! Vet ni vad det blir för kön?

Mina favotitnamn är i alla fall; Bianca, Matilda (såklart) Molly, Alma..
Casper, Silas, Sebastian, Alexander

2012-09-06 @ 10:12:25
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
Postat av: linda

Har du läst Pojken som kallades det och uppföljarna efter. Har ej författarens namn i huvudet,men det ska nog inte vara svårt för bibliotekarierna att leta upp.

2012-09-06 @ 12:23:11
Postat av: Sara

Namnförslag: Evangeline

2012-09-06 @ 12:39:23
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback