USA

Både min svägerska Anna och min syster Karolina befinner sig i USA just nu, fast åt helt olika håll.
Anna är i Miami i 10 dagar dit hennes chef bjöd henne på hans 50-årsfest.
 
Jag googlade fram byggnaden där dom bor på:
 
"The Epic- building in Miami"
Och Karo är i San Diego på någon kurs i 8 dagar.
Hon bloggar därifrån och jag kunde inte låta bli att skratta när jag såg denna bild på hennes blogg:
 
Haha, ja man undrar ju vad hon har ställt till med därborta?
Men det var tydligen så att polisen samlade in pengar till nån välgörenhet och man fick då ta kort med honom.(säger hon iaf...)
Det är Halloween, och alla vet ju att där firar dom det mycket mera än här.
Det är en folkfest och alla är utklädda, stora som små. (Ja, ni ser ju att det står nån zombie där vid polisbilen också)
 
Båda två kommer hem nu i veckan, ska bli jätte kul att höra om allt vad dom har upplevt! Jag saknar dem. Och så ska det planeras inför vårat Halloween fest också....
 

Kommentarer
Postat av: Sweetie

Inte ett dug avis :(
Hoppas dom har det underbart!!!

2012-10-29 @ 12:04:25
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback