Torsdag

Jahopp....
Då fick alla barnen stanna hemma från förskolan idag. Under natten fick Danilo också förkylningsastman och hostade och vred sig tusen gånger. Hans andning var jätte ansträngt, så han fick komma och lägga sig i våran säng imorse och så sov han en stund till. När Vanessa vaknade frågade jag om hon ville gå till dagis eller om hon ville vara ledig eftersom de andra kommer att vara hemma. Sen var det bara att ringa till dagis och berätta att alla barnen skulle vara hemma idag. Grabbarna har fått inhalera, och så har dem lekt en massa. Energi har dom iaf!
Mummu och Puua kom och hämtade Nicole och Vanessa ett tag sedan, dom ville umgås eftersom Mummu åker till Finland imorgon. Pojkarna fick inte följa med, för med Puua blir det bara en massa bus och spring och det blir jobbigt för deras andning. Så fort dom springer eller tar i lite så får dom hostanfall...  Nu sitter dom här på soffan som fastklistrade och ser på Pippi på rymmen och jag ska börja fixa till nån lunch strax.
 
Håll utkik sen, för det blir NAMNTOPPEN här på bloggen.
Jag skriver några av våra favoritnamn till bebisen i magen och så får ni gärna säga eran favorit av dem!
Fast Andres, Karo, Anna och Stefan (-Hello, du skulle ju vara på min sida Stefu!!?!) verkar ha spikat ett namn redan, och jag hade visst ingen talan....?
Men, hoppas att ni röstar på nån av mina favoriter!  Hihii  För det ser inte så ljust ut för mina favoriter...
 
Blandade bilder på dagarna som gått:
 
Min kärlek
 
Jonathan & Danilo
 
Bessa & Nukke
 
Danilo med sin stora kärlek Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta, jag stöder Rosa Bandet!

Usch då, stackars killar med förkylningsastma! =(

2012-10-18 @ 16:55:47
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback