Nytt till barnen

Nu har alla barnen sina vinterskor klara, ännu en sak att bocka av från listan!
Danilo fick prova sin förra årets vinteroverall och den passar hur bra som helst även denna år, så vi slipper köpa det. Jonathan och Vanessa har sina också, det är bara till Nicole vi måste köpa en overall. (Nicole fick sina innan)
 
 
Igår när Mummu kom hem från Finland hade hon köpt nya mössor till flickorna, TACK!
De här mössorna är nog inte lika vanliga här som i Finland, men dom är jätte bra tycker jag! Skyddar öron och hals när det är riktigt kallt ute. Andres flinade och var lite skeptiskt, han tyckte väl att dom såg ut som två rånarluvor, men han ska få se.
 
Mina fina faster från Finland hade skickat med några presenter till bebisen i magen också
- En jätte fin (coolaste, visst Andres?) body och så har hon stickat en jätte söt liten kofta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi en typisk "finne-mössa". ;) Inget ont menat, är själv halvtimme och haft sådana till mina barn. De är jätte bra, just för att man slipper glipor i halsen. :)

2012-10-23 @ 12:50:08
Postat av: Anna Köhler

har med haft såna till mina söner

Postat av: -Santsu-

Maailman paras body :) Monesti on vaan ajateltava käytännöllisyyttä lasten vaatteissa vaikka eivät aina ole niin cool!! Tyttöjen hatut on hyvät ja mitä parhaat kun on kylmä ja tuulee. Hyvä ostos Mummu!!

2012-10-23 @ 14:23:54
Postat av: Anonym

Varifrån är skorna?

2012-10-23 @ 23:24:07
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback