Lördags middag :)

God söndagkväll!
Hur mår ni?
 
Phew, ikväll var nattningen ingen barnlek inte... Vanessa som inte varit på sitt bästa humör alls idag vägrade att lägga sig, hon ska säga emot allting nu och när man säger åt henne så går ingenting in.
Och Danilo somnade först nu, han har gråtit efter mig och varje gång jag gått in så vill han att jag ska ligga där , nära honom så att han kan hålla i mig hårt. Han fick t om komma upp en stund för han var så ledsen, så han låg här med huvudet på min mage, men så fort det var dags att lägga honom i egen säng blev han ledsen igen.
 
Igår hade vi en familjemiddag här hemma hos oss. Både Anna (min svägerska) och Karo (min syster) ska ju åka till USA snart båda två, fast båda två på varsitt håll med jobbet, så vi ville ha en middag tillsammans.
Måste säga att kvällen var jätte rolig och mysig!!!
Saknade dock Mummu som var hemma med ont i magen, men annars så var det jätte roligt! Kul när familjen samlas såhär och har roligt tillsammans, like back in the old days . Har nog inte skrattat såhär mycket på länge...
 
Anna stod för matlagningen av huvudrätten denna kväll, och det blev sååå gott!!!!
Lite då och då kom Danilo och ville ha sin dos av sin kärlek Anna med lite överraskande tillslag...
 
Karo underhöll Vanessa & Nicole (eller var det tvärtom )
 
 
Våran coola Bessa bus poserar  med sina glitterskor och blingbling...
 
Resten av barnen syntes inte till så mycket. Nicole, Jonathan, Emma, Felicia, Dewin och Sebastian hade sina egna lekar, Vanessa var med lite här och där och checkade läget och om "Mussu" (<-----Danilos smeknamn när han blir mammaspojke/gosig med sina miner och allt,) inte hängde i köket med oss brudar så låg han i dockvagnen och fick vara bebisen när de andra barnen lekte "mamma, pappa och barn"....
 
Eftersom vi var så många så fixade vi ett barnbord till alla 6 barnen (förutom Jonathan & Danilo) i vardagsrummet. Gick hur bra som helst!
 
Efter maten försvann alla barn igen i sina lekar och jag tog fram lite gott, och så satt vi och pratade och skrattade. Mest åt Danilo som skulle mata sin kärlek Anna med det ena och det andra...
(smöret själv på mackorna... Hmm... yammie...?)
 
Fråga mig inte om hörlurarna, han går omkring med dom ibland, kanske för att slippa höra allt tjat?
 
Lek...
 
Lite mys med morbror/gudfar Stefu och Emma
 
 
TACK för en jätte mysig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma Natta

SV: Amanda är fem år, fyller 6 år i december. Så hon har börjat i förskoleklass.

Postat av: Karolina Nordling

Tack själv! De var mysigt!

2012-10-15 @ 06:07:02
URL: http://karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback