Lazy sunday

 HEJ!
 
Wohoo! Idag blev det en liten sovmorgon. Eller ja, för de flesta av barnen iaf.
Andres och min pappa (Puua) åkte iväg till min morbror Lasse för att renovera i hans kök medans han är i Finland för släktträffen. Det var vid 7-tiden, och då vaknade Danilo. Jag hörde hur han började pyssla och leka i sitt rum och snart ropade han på mig... så han fick följa med till våran säng, och vi (<---jag) sov ett tag till medans Danilo fixade med mitt hår och klappade min hand. Sen vaknade resten av barnaskaran vid 8:15 (!!!) Hallelujah, måste ha varit våran discokväll som gjorde susen!
 
Nu leker dom allihopa, och titt som tätt grinar nån eller bråkar.
Vanessa tycks på något sätt vara inblandadt i allting just nu...  Snart ska jag börja fixa iordning nån slags lunch, fast jag har ingen ork, mår så illa idag och blir yr så fort jag ställer mig upp. Men barnen måste ha mat, så man måste ta sig i kragen...
 
Jag tog några bilder från våran disco-kväll igår, men dem var nog alldeles för mörka. Vi hade i stort sett släckt överallt förutom en massa ljus här och där samt disco-lampan, därav de dåliga bilderna...
Och så fick syrran låna min systemkamera med sig till Finland, så det blev som det blev :)
 
Vi laddade med en massa chips och godis (jag älskar hårda godisar, speciellt salta)
 
Sushi...
 
 
En mysig lördagkväll!
Nähepp, nu fick Bessa nått utbrott över sina strumpor (?!), dags att gå........

Kommentarer
Postat av: Niikki

Får man äta sushi när man är gravid?

2012-10-21 @ 14:10:35
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Emma

gud vilka myskvällar ni har!! oh godis de är de bästa med att vara gravid, man kan äta utan att få dåligt samvete!

2012-10-21 @ 15:39:45
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen

Vad mysigt ni verkar ha det :) Håller med salt är gott :)

2012-10-24 @ 14:02:49
URL: http://imm0rtelle.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback