Glad överraskning ♥

♥ Vilken underbar överraskning jag fick alldeles nyss! Hörde att brevbäraren kom och ner trillade ett paket till mig.
(Wohoo, ett paket, va roligt att få sånt istället för en massa räkningar varje gång)
 
Och när jag öppnade blev jag helt tårögd. Min fina trogna bloggläsare har skickat paketet till våran ofödda bebis.
- 2 jätte söta varma vintermössor och ett jätte fint kort.
 
Jag kan inte beskriva hur det värmer, och hur glad jag blev! Miljoner tack till DIG Helena H!
Tack att du tänker på oss och tar dig tid att att skicka presenter! Vi alla uppskattade det jätte mycket, tack!
Aaaaah, jag hittar inte ens ord. Jag är bara rörd.
 
Jag har verkligen världens bästa och omtänksammaste läsare!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria, mamma till Leo & lillebror i magen

Haha, glömde säga att jag har bf 16 januari :D

2012-10-24 @ 14:22:43
URL: http://www.marythemamster.blogg.se
Postat av: Helena H

Men snälla rara du, nu gör du mig generad. :)
Är inte van att få sån uppmärksamhet för det jag ger eller gör...
Tyckte de mössorna skulle få komma hem till en snäll och go familj och bli använda, så varsågod. :)

Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-10-24 @ 22:55:37
Postat av: mummu

Helena H. Du måste ha ett hjärta av guld,va snält av dig,jag blev som Satu jätte rört.Tack.

2012-10-25 @ 12:45:10
Postat av: Helena H

Mummu: tack snälla för de fina orden!
Åh vad glad jag blir att jag "lärt känna" er, ni känns så otroligt goa o snälla allihop. Massor av kramar till er alla!

2012-10-25 @ 23:31:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback