FÖRSTA INSKOLNINGSDAGEN !!!

Så var den allra FÖRSTA inskolningsdagen för Jonathan och Danilo avklarat. Phew, jag pustar ut.
Känns jätte bra. Faktiskt, det känns som att dom ska ha det jätte kul där, utvecklas och göra en massa nya spännande grejer.

En stund på förmiddan var vi ute och lekte, grabbarna dom gick runt med borsten och krattor (det var städdag idag) och så bakade dom sandkakor med kusin Dewin och lekte i vattenpölarna.
(Ni ser bilder längst mer sen)

Sen gick vi in med Maria och några barn till, och Danilo och Jonathan utforskade alla nya spännande saker och provade det ena och det andra.
Det lektes i dockvrån, med Pippihuset, klistrades, klipptes och formades i lera.

Vi åt lunch och sen kom vilan.
Det gick bra, först ville dom inte alls in i vilo-rummet, men till slut slocknade dom, och även jag!.... :-)

Första dagen gick snabbt, och jag kan lova att grabbarna somnade som stockar nu ikväll.
Många nya intryck idag!

Nicole och Vanessa har haft en bra dag på dagis, dom var lite sura att jag tog med mig dom en timme tidigare idag, för dom hade velat leka och äta mellis på dagis. *suck*
Dom är så jäkla tjuriga jämt efter dagis och testar MIG till max!

Här kommer bilder från första inskolningsdagen! <3
Imorgon är en ny dag!
Kraam!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Härliga bilder från 1:a dagen!
Dewin berättade att de gjorde sandkakor☺
Love you

2012-10-02 @ 21:33:26
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Helena H

Fina bilder från inskolningen! :)
Hoppas det går lika bra i fortsättningen för dom också, så du får din behövliga vila.
Kram från Söderhamn

2012-10-02 @ 22:54:17
Postat av: Emma

ja jag vill bara de ska sätta igång:( man blir ju inte mindre för varje dag heller haha.

nja han är inte frisk men lite piggare dock inte mkt,.

kram

2012-10-03 @ 10:19:31
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Josefin

Hmm.. jag känner igen det där.. min stora grabb har varit sur sista tiden VAR gång efter hämtningen..det är skittrist och tar på krafterna. Man blir less och den mysiga stämningen man hade velat ha där på eftermiddagen när han varit borta en hel dag är looong gone..

Förresten så kom jag på att jag frågat dig frågor, och låst min blogg så du inte ens kan svara där,haha.. maila mig om du är vill ha lösenordet. Jag är så förvirrad.. Kul att dem gillar dagis, det kommer bli toppen det där!

2012-10-03 @ 15:25:44
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Madeleine - om livet i the OC

Skönt att det gick så bra! Ska dom gå varje dag?

2012-10-03 @ 16:57:34
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback