"The duck-face"

 
Sitter och tar det lite lungt, kollar på olika sidor efter julklappar och sånt, ifall det blir så att vi måste beställa hem klappar istället för att gå i affärerna. Skulle helst vilja vara klar med klapparna så fort som möjligt känner jag.... Det är nog inte så bra att trängas i affärerna när man är höggravid?
 
Kollade också igenom lite bloggar samt facebook. Jag kan inte sluta skratta (eller gråta?)- Allvarligt?!
Varför poserar var och varannan tjej med värsta duck-facet?? (naturligtvis på bilder som dom tagit på sig själva) Och naturligtvis med tillhörande "puta med rumpan" poset.
Tycker man att det är snyggt...... ? Jag kan inte tycka att det är attraktivt på något sätt alls att se ut som en svullen anka med värsta röven på bilderna. Snarare väääldigt pinsamt.
OK om det är små tjejer som tar roliga kort, men jag pratar om vuxna människor som poserar så och helt gravallvarligt.
I dont get it? Är det inte finare med ett litet leende?
 
Vad tycker ni om the duck-face pose?
 
(bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Niin kamalan näköistä on myös se kun jotkut tunkee myrkkyjä huuliinsa ja luulevat että ylitäytetyt huulet ovat jotenkin hyvän näköistä. Hei,nooot!!
Eli kohtuus kaikessa!

2012-11-13 @ 16:30:36
Postat av: Helena H

Satu, du är underbar! Så sant ju det du säger. :)
Kan du inte lägga ut hela det inlägget på Fb...*snälla* :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-11-13 @ 22:41:33
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback