Papper papper....

Åh nej, vad har jag ställt till med...
Jag sitter och lägger in musik till datorn, och därifrån till mobilen OCH så har jag dragit igång värsta projektet...

Innan jag började blogga för över 2 1/2 år sen så dokumenterade jag precis allting i en dagbok/scrapbook om mitt liv, funderingar, tankar, graviditet med Nicole och Vanessa, om barnen, början av graviditeten med grabbarna, ja, jag har skrivit allt sen -06- ungefär. Nu hade jag en massa lösa papper kvar som måste ordnas i ordning och lägga i pärmarna.

Nu ligger det papper och bilder över hela v-rummet och jag måste bli klar innan barnen kommer hem. Sån är jag, om jag inte är klar med saker och ting och har allting i tipp topp ordning så mår jag inte bra.

Som tur är så är det dagboks anteckningar "bara" under ca. 7-9 månaders tid.... *Suck!*

Better get going!


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Ihana muisto lapsille!! Niitä on varmasti ihana lukea kun ovat vanhempia!! Mahtavan työn olet tehnyt!

Haleja!!

2012-11-01 @ 13:49:04
Postat av: Anna Köhler

Har aldrig tänkt att man kan använda vanlig
pärm o sådant :)
duktig du är hehe

2012-11-01 @ 16:05:11
Postat av: Synskadad fyrabarns mamma

Vilken mysig blogg du har! Jag älskar mammabloggar och här får jag allt... tvillingar och graviditet myyys kram kram Carina

2012-11-01 @ 21:23:56
URL: http://ccarinanilsson.blogg.se
Postat av: Ted's mamma

Det är ju så kul å ha en massa "info" om sin/sina graviditeter. Kul å titta tillbaka :)
Har lite uppskrivet men det mesta ligger på bloggen :P

Hoppas ni får en trevlig helg :)

2012-11-02 @ 20:18:07
URL: http://liiiindhaa.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback