Onsdag

Hello hello!
Onsdag, veckan vänder nu. Jag har precis vaknat (!) Jag var tvungen att lägga mig ner en stund för jag mådde så fruktansvärt illa, ställde klockan på 1 ½ framåt och slocknade djupt.
 
Idag var Andres hos läkaren igen, dem röntgade och gjorde ultraljud på hans mage. Om 2 veckor har han tid igen och då får vi svar på vad det är som spökar. Hatar all oro att inte veta.
 
Precis när jag var på väg ut med barnen till dagis så kom han, och följde med oss dit för att lämna.
Måste bara berätta om Nicole, min omtänksamma lilla docka. Jag mådde illa som pyton, men ville verkligen inte kräkas eftersom jag precis tagit min medicin, så jag höll mig medans jag försökte få alla barnen i ordning. Men så var hon på toa och gjorde # 2 och ropade att hon var klar. Kunde inte hålla mig så jag kräktes efter att ha torkat henne, och då klappar hon mig och håller i mitt hår och sa: "Såååja, det är ingen fara. Kräks i lugn ro." Medans Vanessa också står bredvid och frågar mig tusen gånger ifall jag mår illa, ifall jag spyr. Jag bara hulkade och kunde inte svara henne, därför upprepade hon samma sak om och oooom igen. Hahah... något att skratta åt kanske när allt det här är över?
 
Jag hoppas att Jonathan och Danilo sover bättre på dagis idag... Och jag hoppas verkligen att dom inte tror att dom är så stora att dom ska börja skippa sin vila! Fast Nicole och Vanessa hade redan slutat med det i 2 ½ års åldern...
 
Nu måste jag sätta fart, höres sen!

Kommentarer
Postat av: Karolina

De 2 är så olika och roliga på sitt sätt. Bessa med sin finaste röst ;)

2012-11-14 @ 14:13:32
URL: http://Karolinanordling.se
Postat av: Louise

Hehe ja här hemma har vi nästan skippat att låta Izabella sova middag, hon blir så svårlagd på kvällen då.
Igår låg jag med henne i 1½ timme innan hon somnade.
Här i malmö vilar barnen fram tills de är 4 år i alla fall där jag hade mina stora vet inte hur det är på Izabellas dagis.
Hoppas de får något svar på din sambos ultraljud jobbigt att inte veta:-(.
Ha det jättebra för nu måste husan(läs jag) ta hand om hemmet.

Kramar från Malmö

2012-11-14 @ 15:21:25
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Anna Köhler

vilka goa barn ni har :)

2012-11-14 @ 19:14:29
URL: http://www.annakohler.blogg.se
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

USCH jag lider med dig som mår så illa fortfarande. Hoppas det ska avta mot slutet iaf.

2012-11-14 @ 19:58:58
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Helena H

Vad skönt att de kollar upp ordentligt nu iaf varför Andres mår så dåligt. Hoppas de hittar vad det är, och att det är nå som är lätt att få bukt på.
Underbara tjejer du har, båda på sina egna sätt. Hihi.
Kram från Söderhamn

2012-11-14 @ 23:22:31
Postat av: -Santsu-

Voi eiii,vähänkö ihana pikku huolehtia!
Mä oksensin kerran autoon kun odotin kaksosia (ajoin ite) syliini johon vanhempi tytär tokasi " äitiii,etkö sä osaa pidätellä yhtään".

Toi oksentaminen on niin kamalaa ja rankkaa kun on 9kk pää joka päivä wc pöntössä. Tuttu tilanne kaikissa raskauksissa!!
Haleja!

2012-11-15 @ 08:57:01
Postat av: Carro

Gud så gulliga dina barn är <3
Hoppas att nu får svar om hans mage, frustrerande att inte veta...
Ha en fin torsdag :-)
Kram kram

2012-11-15 @ 09:36:26
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback