Måndag - Ny vecka !!!

Wohoo, en ny vecka har kickat igång!
Jag älskar måndagar, just för att det är en ny vecka för mig i graviditeten. TÄNK att jag är i vecka 33 + 0 idag!
Jag är så glad att jag har kommit såhär långt! Nu kan jag andas ut, det här kommer att gå bra.
Om 1 ½ vecka har jag gått samma tid som jag gjorde när Vanessa föddes. (Hon kom i v 34+3)
 
Jag är också glad för att jag inte har spytt på 2 dagar! *knack, knack-ta i trä*
Visserligen har jag mått jätte illa, men jag har inte spytt, vilket är en enorm lättnad.
 
Nu är barnen på förskolan och jag har tagit ett varmt bad.
Innan det så var jag "tvungen" att fixa till ett skåp vi har i hallen. Oroa er inte nu, jag satt bara på golvet och sorterade och slängde grejer. Badet var avkopplande, jag lyxade till det med skum, hårinpackning, tidning och mandariner.
(Ja, jag äter i badet...)
 
Nästa helg är det alltså 1:a Advent.  I hear but i can´t believe it...
Ser att många av er har börjat julpynta redan, men jag väntar tills söndag.
Jo, jag tog faktiskt fram våran Glögg-set som stod längst bak i köksskåpet. (oups, rensade visst lite där också...)
Vad ska jag säga? - Jag måste ha ordning och reda!
 
Åhh så typiskt. Batterierna dog på tangentbordet, så jag tappade bort allt jag skulle skriva.... Nu kommer jag inte ihåg. (Jag har ett bra minne, synd att den är så kort bara)
 
Bjuder på bilder från i lördags när Puua & Andres tapetserade om i fond-tapeten i v-rummet.
Barnen lekte rövare bland sofforna som stod upp och hade små kojor här och där. På nått vis lyckades Bessa Bus skrapa sig ett litet sår på sin haka på soffan också.
 
 
Heeeejdååååå till det svarta!!!!
HELLO det vita!
Och idag har vi bott här i 1 år. Wieuh va tiden går fort?
 
Nu börjar batterierna strejka igen, bäst att jag tar ut och laddar dom en stund till. Passar på att äta lite lunch så länge, but i will be back!

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Fint det vart :-D
Jag gillar oxå vitt..

Härligt med v.33 ..:-D
Bara går o väntar med spänning o kollar ofta in
om det hänt nått..ler..

Ha en jättebra dag,
Själv tar jag hand om magsjukt barn..

Mvh camilla

2012-11-26 @ 13:00:28
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh va fint de blev me den vita istället =)
tänk va lite färgbyte kan göra

2012-11-26 @ 13:46:38
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Helena

Åh så fint med vitt. Varm kram till dig och må så gott.

2012-11-26 @ 16:29:27
URL: http://minbebis.com/blogg/helena76/
Postat av: mummu

Tosi ihanat tapetit ,niin valosat. Voi tota sun massua se on niin sulonen mummun "lilli".

2012-11-26 @ 19:58:23
Postat av: Carro

Så himla fint det blev med den nya tapeten, mkt bättre

2012-11-26 @ 22:29:39
Postat av: Helena H

Grattis på ett-års-boende-dagen! :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-11-27 @ 01:39:43
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback