Zzzzzzzzzzzzzz

Hej!
Har precis kommit hem från en lååång promenad. I förmiddags gick vi till handen; jag och barnen, syrran och Dewin, Mummu & Puua. Vi var på klappjakt till vår bror Stefu som fyller år imorgon, och sen bjöd Puua oss alla på lunch, tacka pappa!

Vi stannade till vid Gropen där barnen fick leka, men då fick Mummu och Puua bråttom hem, för dom (Puua) skulle kolla på hockey. Både Finland och Sverige spelar ju också idag, och jag försöker vara hoppfull för Finlands del, men det känns som att VM avslutas för deras del idag... :( Men jag håller tummarna!

Nu innan vi skulle hem ville tjejerna hem till moster och leka med Dewin, där är dom nu och jag väntar på att grabbarna ska somna, för då lägger jag mig också på soffan, känner mig helt uttömd på energi.
Nånting måste vara helt galet med mig, jag känner mig kaputt slut hela tiden. Jag orkar kanske vara vaken en timme, sen är energin som bortblåst. Fast jag har fått sova på natten. Kanske jag borde gå till en läkare eller nåt...?


Kommentarer
Postat av: Brassemamma

Jag tycker nästan du borde ta lite prover på vårdcentralen. Det kan ju vara så "enkelt" som vitaminbrist. ;-)



Sv. Har du gjort designen själv? Så duktig du är! Jag vet inte riktigt hur jag vill det ska se ut. :) Snyggare helt enkelt! Haha Jag försöker prova mig fram på en testblogg nu så får vi se om jag kommer någon vart.



Kram

2012-05-17 @ 21:31:22
URL: http://brassemamma.blogg.se/
Postat av: sweetie

men cutie då...att vara 4barns mamma tar väl på krafterna såklart! Men hellre gå till doktor och kolla uoo...kan ju bara handla om ngn vitaminbrist...järn? socker? Kolla, för att vara säker!! Hoppas du känner dig piggare imorgon!!

pussar!!!

2012-05-17 @ 22:28:01
Postat av: sweetie

förretsen - har ont i hela vänstersida och höger hand :) sträckt mig bara men känner lite lagom mörbultad :) det blir nog bra :)



Ja visst blev dom bilderna fina!!! Funderar på att förstora dom faktiskt :) we´ll see...hihi

2012-05-17 @ 22:30:02
Postat av: Tanna

Du väntar inte smått då ? ;)

2012-05-20 @ 10:49:04
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback