Torsdag (!??)

Torsdag idag (?!)..
Jag har precis lämnat svar på bloggare som vart inne hos mig:) Så jäkla kul att kika in på statiskiken och få se att min blogg växer. Ibland står den still på ungefär samma antal jätte länge, och ibland har några nya hittat hit.
Jätte roligt, !

Idag lämnade vi Nicole på dagis efter sin ledighet. Hon går bara idag, för hon är ledig på fredagar, så då e hon ledig 3 dagar igen. Haha.. Ibland undrar jag vad fröknarna tänker att hon är ledig så mycket...?
Men egentligen, vadå- jag är ju ändå hemma med hennes syskon, så om vi ska hitta på något kul, så ska hon ju också få vara med, och samma sak om hon inte vill gå dit nån morgon, varför ska jag tvinga henne?
Jag är hemma, och om hon vill så får hon också vara hemma.
Jag passar på för när verkligheten kallar, så har vi inte samma chans till att få vara med varandra på dagarna såhär.
Men idag ville hon gå och leka med sina kompisar.

Vi fick stressa oss iväg imorse. Allt var lungt och bra, tills det var dags att klä på oss.
Vart var Danilos andra sko?!
Han med sina skor! Han tar ut dom från skolådan och vandrar iväg med dem, och man kan hitta dem i de mest omöjligaste ställena.
Jag streassade alla att leta efter den med mig, men ingen hjälpte till, dom fattade nada, och där sprang jag runt som en yr höna, och hittade ändå inte skon.
Han fick låna Vanessas gummistövlar  och så gick vi.
Nicoles dagisgrupp skulle precis gå på promenad i skogen och leta efter Röllis stuga.
Hon var ledsen när vi gick, stackarn.. men jag vet att det går över snabbt, hon är en duktig tjej.

Idag har jag städat. Vi har knappt varit inne på 3 dagar nu, så denna förmiddag passade jag på att plocka, diska, tvätta, dammsuga, gå runt med trasan och byta sängkläder. Nu är det gjort.

Vanessa tittar på Madicken, och grabbarna har jag lagt för ett tag sen, men jag hör dom fortfarande... *suck*

Nu ska jag överföra lite bilder som dyker upp snart ;-)


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej

Vilken morgon,liknar vår vanliga dag hehe..

Jag gillar inte heller när dom blir ledsna av att man lämnar dom på dagis,det skär i hjärtat men man vet ju att dom blir glada så fort man bara gått..ler..



Hoppas att allt är bra med er..



Mvh camilla

2012-05-03 @ 13:58:05
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback