Stefus födelsedags kalas :)

Hej allihopa!
Jag och Vanessa har precis suttit och tittar på lill-sessan Estelles dop, hon var helt inne i det!
Jag berättade att nästa månad ska vi också till kyrkan, då lille Robin ska döpas, och så var hon helt fascinerad när prästen la vatten på huvudet.

Jag har lagt grabbarna för vila, men jag hör fortfarande lillsmurfen där inne, vaken.

Jag sitter och tittar på gamla bilder, när jag var gravid med Nicole och hennes allra första bilder. Min lilla docka. Älskade, älskade docka. Tänk att du snart blir 4 år redan.


Har ju även överfört en massa bilder in i datorn, här kommer några från fredagens fest, då min bror Stefu fyllde år
Min fina familj

Snyggisarna


Vanessa gosar med Mummu

Jonathan & Puua

"Ska jag äta hela tårtan!?"

Kusinerna Dewin & Sebastian

Och så sjunger vi!

Min syster och Mamma

Anna med Danilo (who else?)

Jonathan har hittat en massa häftiga leksaker i Sebastians rum


Tack för det goda fikat!!!


Kommentarer
Postat av: Brassemamma

Så fina bilder! Jag har också sett lite på dopet idag. Så fint! Tänk om man själv skulle ställa till med en så stor fest när en barn döps?! ;-)

Kram

2012-05-22 @ 14:56:34
URL: http://brassemamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback