Som sommar!

Nu känns det som sommar! Ja, faktiskt.
Nu är det 18 grader varmt här och inte ett moln syns till.

Danilo och Jonathan slocknade äntligen i vagnen, så nu passar jag på att sola min vinterbleka kropp.
Vanessa och Nicole sitter här ute och leker för fullt. Dom har precis vart på kiosken här bredvid med Puua och köpt något gott. Bortskämda barn...

Det blev ändrade planer imorse, vi gick inte till Gropen, vi gick till en annan lekplats istället...

Nu ska jag fortsätta njuta av vädret, pusu besooo


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Lägg gärna en röst på din favoritbild i min foto tävling... om du inte redan gjort det!

=)

2012-05-02 @ 16:16:37
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback