Saknar er redan ♥


Mummu, Puua, syrran + hennes barn, morbror Lasse, Mikaela och Jon åkte till Turkiet tidigt igår morse, och redan känns det så tomt. Vi har vart utan att ha setts på flera dagar, men bara för att jag nu vet att jag inte kan träffa dom om jag skulle vilja, gör ju sitt.
Och jag är inte den enda om man säger så. Tjejerna har velat gå dit sen igår, och även idag har jag fått påminna dom att dom är i Turkiet. Föratt inte tala om grabbarna! Igår när vi gick förbi gatan där vi brukar gå in till dom så höll grabbarna att slänga sig ut ur vagnen. "PUUUUUU-AAAAAAAAAA!" och stora krokodil tårar. Det här kommer att bli en lång vecka ;)
 Nu har dom stått ute på balkongen och ropat efter Mummu och Puua ett X antal gånger också.
Dom kommer hem nästa onsdag och vi kommer att klara oss fint. Jag har nycklar hem till dom, så vi skulle få gå dit och bada ute på deras altan och grilla när vi vill. Nu är det ju inte direkt nån badväder ute...

Nicole tror fortfarande att Dewin och Felicia kommer på hennes kalas på lördag.

Dom har det bra där i Turkiet, dom får sola, bada, äta gott och bara vara en hel vecka, det unnar jag dom verkligen.

Nähep, nu vaknade grabbarna. Jag ska göra ett nytt försök snart att ta mig in i källaren, fattar inte varför jag inte kommer in för!?? Dom kan väl inte ha bytt lås utan att säga till??
Jag behöver hämta tjejernas hjälmar därifrån nu när dom börjat cykla!

Lånade lite bilder från Sweeties blogg från melinas kalas:
Jag och mina tjejer:)





- Tack för att NI finns, kära läsare -


Kommentarer
Postat av: Brassemamma

Vilka underbara bilder på er!

Kram

2012-05-31 @ 23:18:14
URL: http://brassemamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback