Oops

Hej!
Det blev visst inget bloggande idag heller. Känns som att jag varit riktigt dålig med det denna långhelg.
Kul att någon har saknat mig iaf, och frågar om jag haft ont i fingret, eftersom jag inte skrivit något nytt...(Puua)
Sanningen är den att jag har varit alldeles för trött på kvällarna. Jag har inte haft ens en liten uns med energi, så jag har somnat som en stock. Jag försöker hålla igång på dagarna, vi har varit ute från morgon till kväll.
Såklart har jag tagit en massa massa kort som jag nu har överfört, och jag ska försöka dela med mig av dem till er, men alldeles strax är det läggdags för busungarna, så nu hinner jag inte.
Allihopa leker så fint nu, vi har bara hunnit komma hem och ta ett bad och nu leker dom en liten stund innan läggdags. Denna dag har vi spenderat i Fittja hos Andres föräldrar. Vi har grillat, ätit god mat, umgåtts, tjejerna har plockat blommor och så har alla småttisar fått bada ute i pool för första gången för i år. Vädret kunde inte ha varit bättre, blå himmel, varmt och en massa sol. Me love.

Skickar med en bild på Nicole och Vanessa som, som vanligt började sina roliga kvällslekar i fredags.
Vi lät dem hållas, och dem avslutade sitt lek 22.40!!!! Dom var helt inne i sitt lek, vi hörde dom hela tiden och skrattade deras konversationer flera gånger. Dom lekte mamma och barn, åkte buss med sina dockor och vagnar och igen tog dom kudde och täcke från Nicoles rum och drog in dom till Vanessas rum och la dom på golvet och hade picknick.
Dom gick mellan sina rum, och ofta var dom utklädda till prinsessor. En gång när Bessa kom ut så hade hon bara en gammal solhatt på sig. Hahaha...



Jag älskar det att dom leker så fint med varandra.
Jag kommer ihåg när jag och syrran var små och hade våra lekar. Vi satt också och lekte i timtals, speciellt med våra Barbie´s...


Kommentarer
Postat av: Camilla 31år & blivande 9 barnsmamma

Hej hej

Testar att kommentera via iphonen hehe

Hoppas det funkar.

Jag har äntligen lyckats att fatta hur jag lägger till

En blogg i mobilen :-D

Så nu har jag din inlagd då det blir lättare att

Läsa nu..

Ha en jättebra kväll

Med vänlig hälsning, camilla

2012-05-20 @ 19:32:40
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Tanna

Härliga ungar !



Tack vi mår bra, men så otroligt trötta nu efter flytt, allt städande och fixande och kalas på det i 2 dagar och att svärföräldrar varit här på besök från fre till lör.

Hoppas ni mår bra ! Kram

2012-05-20 @ 20:47:54
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Sweetie

gud va mysigt att dom leker så! Längtar tills mina tjejer också kan leka på det sättet!!!



Vi ses om vecka!!! Längtar!!!!!!!!!

2012-05-20 @ 23:45:39
Postat av: Karolina Nordling

Hihi va söta de e! ;)

2012-05-21 @ 06:22:45
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback