Heija Finland!!! ♥ Hejdå Sverige!



Wohoo, IHANAA LEIJONAT, IHANAA!


Jag trodde inte det, men såklart vann de finska lejonen mot USA!!!
Satt som ett nervrak framför TV:n och hejade och svor för mig själv. Superspännande! När Finland till slut vann så hörde nog hela huset mig. Danilo & och Jonathan hoppade och skuttade omkring dom också efter att ha glott på mig lite misstänksamt, dom trodde nog att jag gått och blivit galen när jag hoppade och hurrade.
"Sooomi!" hejade grabbarna sen och var jätte glada, tjejerna likaså.
Fy fan va kul att dom vann!

Sverige åkte ut ikväll, naaaw, va synd....


Kommentarer
Postat av: Taru

Hahaha... gillar din "naaaw va synd" :DDD

2012-05-17 @ 23:22:24
Postat av: mummu

Hyvä suoooooomiiiii. Svenssoneille taas tutti suuhun. Hi´h. synd.. :=))))

2012-05-18 @ 10:06:02
Postat av: Sweetie

Hmm.... Me no like :(

2012-05-18 @ 11:20:16
Postat av: -Santsu-

Oli kyll niiiiin jännittävä ottelu.... Istuin ja huusin ja melkein pissin päälleni kun jännitti niin....



Ja kaiken kruunasin sen kun Ruotsi lähti kotiin....



Hyvä Suomiiiiiii....

2012-05-18 @ 12:28:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback