♥ Morsdag 2012 ♥

Ingen har väl missat att det var morsdag igår
Min dag var jätte fin.
Jag vaknade på morgonen av att Andres släppte alla busungar på mig så dom kom och hoppade och kramade på mig :) Efter Melinas kalas så kom Puua och hämta oss hem till dom och där firade vi Mummu.

Puua hade fixat fram stora poolen där alla fick plats.

Andres (och barnen) hade köpt jätte fina presenter till mig, ett par jeans och en massa linnen i olika färger!
 TACK!
På kvällen åt vi god mat, tittade på film och bara mös ihop.

Tack för allt!

Mina finaste Prinsessor

Kärlek!

Poolen hos Mummu & Puua :)
Puua hade t om skrivit en skylt där det står:
"Puuas badhus har öppet, inträde betalas till kassörskan (Mummu)
Vuxna 10 kr
Barn 5 kr
Barn under 8 Gratis."

Jag tjuvbadade då kan man säga, eller, jag skyller på att kassörska inte fanns på plats, och alla andra som badade var ju under 8, så rik blir du nog inte på det här, Puua !

Nähe, om jag nu inte ska styra upp med lite städning här hemma. Måste lägga undan tvätt, sätta på ny tvätt i torktumlaren och tömma diskmaskinen... och så har barnen dragt ut en massa leksaker som ska till diverse rum...


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback