GOD morgon



Hur kan man vara annat än glad när solen skiner och dom har lovat att det ska den göra hela dagen, och att det blir uppemot 17-19 grader varmt?!

Jag har precis anmält Nicole ledig från dagis, så att vi kan vara ute och njta av det underbara vädret tillsammans, hela dagen lång!

Igår var också en jätte fin dag, vi var ute från 10 till 18.30!!!
Lite färg har vi alla fått också, love it!
(Bilder kommer senare)

Jonathan och Nicole sover fortfarande, när dom har vaknat så ska vi ta ett morgonbad hela gänget och göra oss klara för dagens äventyr.
Idag kommer saknade Mummu hem från Finland, hon var där för min kusin Nooras dotters dop.
Så henne måste vi hälsa på och pussa och krama.

Är jag den enda som "tror" att det är måndag hela tiden? Det är onsdag och snart helg igen, wohoo=)

Nu ska jag göra lite frukost, vi hörs under dagen;)

Bild tagen för några dar sen...
Helt plötsligt satt tjejerna och tittade på Snövit filmen med min telefon?? Hur fixar dom allt de där? Dom surfar in å youtube och letar rätt på sina favorit låtar och allt? Hmm... dom borde nog lära mig hur dom gör ;)


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Härligt!

Här hade vi ännu vinterhalare, mössa och tjocka vantar på när vi var ute nyss.. Brrrr :)

Men det tar väl sig till eftermiddagen..

2012-05-02 @ 09:26:20
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback