Sommar!


Sol, sol, strålande sooool!
Kan inte vara annat än glad av vädret!

Vi har lämnat Nicole på dagis, dom satte sig precis för att måla ute i solskenet. Imorgon ska hon ha med sig solskyddskräm och vattenflaska + något att ha på huvudet, så var utmaningen på deras anslagstavla idag.
Nästa vecka, på onsdag när hon fyller år börjar även hennes sommarlov!
Imorse när vi klädde på oss, så frågade hon mig "Mamma, är det sommar nu?" (för att hon hade på sig klänning, tights och t-shirt bara) Jag svarade JA, och hon lös upp som en sol och började dansa och ha för sig.
ÄNTLIGEN kan man säga att det är sommar nu!
Så som vi längtat!!!
Nu ska vi se till att njuta av varje dag till fullo, vara ute så mycket vi bara kan och bara vara och ha roligt!

Vi kom hem och jag satte igång att göra klart köttfärssåsen till senare idag. Det är första gången jag gör den a´la Andres, jag hoppas att den blir god. Däremellan har jag vikt tvätt och satt på diskmaskinen.

Här kommer några bilder från lördagen:
Mummu & Puua har köpt sig en ny hammock!

Morbror Toni får passa klubborna


Nähe, nu ska vi ta på oss sandalerna och gå ut!


Kommentarer
Postat av: Helena H

Vilka härliga vår/sommarbilder. :)

Här är inte så varmt så man kan vara så lättklädd. Cyklar man i t-shirt fryser man. Och nu när kl är 0.30 på natten är det bara plus fyra ute....

Fast det gör ju inte mig nå, som älskar höst o vinter. :)

Ha det bäst.

Kram från Söderhamn

2012-05-24 @ 00:34:40
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback