.................


Wouh...
Vi har varit ute hela förmiddagen och kom hem nu för lunch och vila. Det behövdes för jag mår riktigt illa just nu!
För mycket sol (kan man nånsin få för mycket sol) kanske?

Nu ska jag få dessa underbara barn i sängs, iaf grabbarna, för tjejerna leker så fint inne på sina rum just nu.
Jag vill också lägga mig, för jag är så trött fortfarande. Måste ladda mina batterier känner jag.

Jag hoppas att Andres kommer hem tidigare idag från jobbet, igår jobbade han 12 timmar och jag fattar inte hur han orkar. Han sliter så hårt!
Men alldeles snart är det äntligen helg så man ser mer av honom än vad man gjort nu under veckan.

Ha en underbar helg och ta hand om varandra!

hugs with love


Kommentarer
Postat av: Helena H

Usch, hoppas du inte åker på nå magsjuka nu i värmen.....

Och visst kan man få för mycket sol. Man ska ju ta det lugnt i början, och vänja kroppen med värmen. Dricka mycket vatten och skydda huvudet från solen, särskilt barnens. :)

2012-05-25 @ 16:05:08
Postat av: Sara

Kikar in på din blogg fortfarande å läser, alltid lika roligt:-). Otroligt vad tiden går fort, tyckte nyss vi fick tvillingarna å nu är de 2 år. Önskar er en helt underbar sommar! Kraaam Sara

2012-05-25 @ 20:01:31
Postat av: Shabnam

Duktig!!!

2012-05-25 @ 22:08:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback