♦ Blandade bilder ♦

(Denna inlägg är tidsinställt så att ni orkar läsa)

Här kommer lite blandade bilder från dagarna som gått, som jag inte hunnit lägga in!

Anna på besök, och gissa vem som hittade till hennes famn direkt....?


Puua med sina bodyguards!
- Dessa två busungar ÄR verkligen Puuas bodyguards. Dom skyddar honom mot allt och alla.Våga bara ta Puuas keps, eller hans skor, då jävlar! Dom kommer och drar det från en, blir jätte arga och ledsna och säger att det är Puuas! Sen går dom och ger det tillbaka till honom och sätter sig och vaktar honom. En dag klappade Mummu till Puua på axeln när hon gick förbi, då kom grabbarna och sprang efter Mummu och gav henne en spark i benet.

Bästisarna

Min dyrbara last i Handen C

Häromdagen träffade jag min vän Henna i gropen, med Tini och hennes dotter Nelly. Jag och Henna har inte setts på ca. 2 år, så det var på tiden. Vi satt och pratade lääänge medans Tini lekte med Danilo och Jonathan.
Henna är gravid och är beräknad till 2 november, så vi hade en massa massa att prata om och catch up!
När vi skulle gå därfrån kom Puua och hämtade med sig Nicole och Vanessa, dem åkte till ÖoB och när dem kom hem så hade tjejerna med sig varsin stor påse med en massa gott i, kexchoklad, saft, godis, munkar. Inte alls bortskämda??


Nicole, Isak, Dewin och Vanessa tar det lite lungt...
En jätte fin sommarbild tyckte jag :)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback