Vad är det för datum??

Nu är jag lite förvirrad....
Fick en tid till BVC till den 11 september, och när jag skulle skriva in det i kalendern vi har i köket, så står det att det är en söndag??
Skulle precis ringa till BVC söterskan och undra vad de e för tid, på söndagar är det väl inte ens öppet, men så kollade jag kalendern i mobilen, och då är 11 september plötsligt en tisdag?!?

Hmm... Det är mer passande och jag förstår att det måste ha blivit något fel i kalendern, men då är frågan, vart???

Och är det verkligen rätt datum då....?


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

På vår kalender är det på en tisdag..ler..

Himlars vad tidigt dom skickat ut en tid..haha det är långt till september....

Här får vi tiden ca 1 vecka innan..:-D



Mvh camilla

2012-03-30 @ 10:52:32
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anna Köhler

11 September är en Tisdag enligt min mobil också

2012-03-30 @ 12:04:24
Postat av: boosse

Japp, tisdag här också!

Jösse svad tidigt ni får tid. Vi ska väl på 1 ½ års knontroll om 1 månad men har ännu inte fått någon tid.

2012-03-30 @ 18:54:37
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Helena

Men vad konstigt. :) Du får gå i genom hela kalendern och kollar vart det blivit fel... ;)

I min mobil och kalender är det den 11: en tisdag också.

Kram från Söderhamn

2012-03-31 @ 00:25:51
Postat av: Sanna

Kanske den missat skottdagen?

2012-03-31 @ 20:28:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback