Utelek

Igår träffade vi upp syrran och hennes barn och promenerade till lekparken. Trodde ju att det skulle vara liiite behagligare väder ute än vad det var, men det var svinkallt!
Både jag och syrran huttrade som bara den. tur att barnen var fullt påklädda iaf och verkade inte frysa alls.
Dom ville inte ens gå hem efter 1 timmes utelek!

Lite bilder:

Min lilla Besoliina


Danilo fick med sig en macka innan han skulle gå, det gick inte så bra att äta med handsken...


Pysselfian Nicole


Inte lätt att fånga dessa busungar på bild när man är ute...


Vanessa har fått lite "fobi" att åka rutchkana sen hon gjorde illa sin arm 2 (!) gånger efter varandra inne på Port 73´s kana... Så hon vågar inte åka själv utan att hålla i mig ännu för hon är rädd att göra illa sig igen :(


Lill-Smurfen Jonathan fick man vara glad för att man fick det här kortet... så fort jag tog upp kameran så wooom vände han på klackarna med raketfart.



I förrgår var hela gänget hos oss. Brorsan Stefu & Anna med barnen, och även syrrans barn så att hon själv fick vila och få ner sin feber...
Barnen lekte jätte fint med varandra, dom gjorde kojor och körde fiskedamm.



Jonathan fikade loss på Mummus egna gjorda äppelpajer!


Danilo ville gärna hänga med sin Gudfar Stefu vid datorn...


Hela kusingänget fångat på bild!
(Förutom Danilo & Jonathan)
Felicia, Emma, Dewin, Sebastian, Nicole & Vanessa




Kommentarer
Postat av: Viola

Svar. Tack så mycket!



Jag pluggar ett samhällsprogram som inriktar sig på olika organisationer i samhället och beteendevetenskap kan man säga :)

2012-03-07 @ 21:45:05
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback