Hej hej

Halloj!
Känns som att jag varit borta jätte länge och jag har saknat att skriva jätte mycket!
Hmm... vad har vi pysslat med här hemma då?

Jag har vårstädat!
Bytt lakan hos allihopa, bytt gardiner till v-rummet, börjat städa balkongen, tagit ut barnens lekhus dit och därmed möblerat om i Nicoles rum (där huset stod) Så nu blev rummet hur stort som helst plötsligt igen.
Jag har rensat i alla skåp och lådor, jag håller på och tvättar alla filtar och alla vinterkläder och plockat fram lite vårigare jackor och skor. Och så har jag hunnit med att städa i förrådet också! Och där gick det inte att ens komma in innan jag var där! Vill hämta upp lådorna med bilder & minnen. Känns säkrare att ha dom här hemma.

Jag har såklart inte bara städat!
Vi har vart ute en massa också, träffat familj och goda vänner.
Barnen har fått leka ordentligt ute i vårsolen. (Vågar man säga att det är vår nu?) Och så har vi bara "varit".

Här får ni såklart bilder också:

Vanessa i lekparken

Dockan Nicole


Min lilla charmtroll!


Lindas söta Melina


Tjejligan


Jonathan har en kak-paus


När grabbarna rotat klart i Puuas fickor och tömt dom på allt gått så fick han ta med sig dom till kiosken och fylla fickorna igen, hahaha...


Dom kom tillbaka med dom här...


Försökte få en bild på Nicole, =)


Jag och lilla Isabella



Har en massa fler bilder som kommer inom kort, och mer text också såklart! Nu ska ja fixa iordning lite lunch!


Kommentarer
Postat av: celia

Du är ju helt otrolig!Hur hinner du med allt?! :D

Det där skulle ta flera veckor för mig att åstadkomma, och då har jag bara ett barn.

Så fin er prinsessa är i sina glasögon! Och så klart är de andra barnen också jättefina! Härliga vårbilder!

2012-03-25 @ 12:54:08
Postat av: Monica

Jag förstår inte heller hur du hinner med allt! Duktig är du! Och barnen är lika fina som vanligt!

2012-03-25 @ 14:04:58
Postat av: Josefin

Vad fina kids du har..sockersöta allihop!

2012-03-25 @ 17:08:15
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Helena

Haha. Funkar trampbilen bra nu med nya sitsen? :) Han är så smart eran Puua. :)

Kram på er från Söderhamn

2012-03-25 @ 17:44:14
Postat av: -Santsu-

Sä oot kyllä tosi energia pakkaus!! Mutta ymmärrän sua, mä oon ihan samanlainen!! Jos meillä paikat ihan sekaset en vaan pysty istumaan.... Rakastan sitä kun kämppä on siisti!



Ihania kuvia,onko sulla uus kamera? Ja ihana kuva susta tuo viimeinen! Sä olet niin kaunis!

2012-03-25 @ 21:26:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback