Fredag!


Fredag idag!
Fast jag är hemma hela dagarna, så känns det ändå speciellt med helgerna. Då är ju alla andra lediga också!
Idag är Nicole ledig från dagis, det bestämde vi igår, och idag hade hon ångrat sig, hon ville till dagis!
Too late now.... Kul att hon trivs iaf, men jag är ändå fundersam kring hennes tider...

Igår hade vi en lugn och mysig dag (trots att jag fick påminna Andres om att det var vår bröllopsdag)
Vi beställde hem pizza och bara var med barnen.
Senare gick vi ut på promenad och barnen fick springa av sig lite. En jätte mysig och lugn dag.
Jag filmade när Vanessa åkte backe också!

Haha, jag höll på att kissa på mig av skratt!  Samtidigt som jag fick värsta hostattacken och försökte filma...
Vi gick till en backe full med lera som Bessa använde som backe att åka i...
Jag lägger in videoklippen så ni ser själva...

Nu ligger alla barnens ytterkläder på tvättrums golvet, herregud så dom såg ut... knappt att man ville ta in dom! Kläderna alltså, höhö..

Lite bilder från igår:


Den här bilden tog jag idag på Nicole & Vanessa när dom var helt inne på att titta på gamla videofilmer när dom var små...



Danilo & Jonathan sover och tjejerna snor åt sig klubbor- dom tror inte att jag har sett eller hör dom...
Tur att vi har extra ytterkläder till barnen, så vi ändå kan ta oss ut fast deras ytterkläder är i tvätten.


Kommentarer
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma

Jag brukar kika in på fin sida.

Allt är bra med oss. Full rulle.



Jag har varit rätt dålig en tid nu med.

Hoppas allt är bra.

2012-03-02 @ 16:48:20
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni har alltid så rent hemma hos er, stökar inte dina barn fram leksaker överallt?

kram

2012-03-04 @ 20:10:35
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback