!!!! TRÖTT !!!!


Trött är bara förnamnet på vad jag är just nu.
Är helt slut, ja, mer död än levande.
Jag skyller på Puua, det är hans fel!
Han gav ju Danilo kaffe igår, så då sov han ju såklart ingenting på dagen (!!!!!) och han grinade och gnällde och skrek vartannat tills 1:45 på natten! Tack för den!
Så nu blir det INGET kaffe alls åt barnen, läste du det nu Puua??

Nu har Danilo gått runt och tjurat hela förmiddagen pga av att han är så trött!
Jag la grabbarna precis och väntar tills Jonathan har tystnat i sitt rum, sen ska jag sooooova!

Jag har vart helt slut psykiskt och fysiskt de senaste dagarna och mitt tålamod har inte riktigt vart på topp. Såklart märker barnen att jag inte är fit-for-fight, så dom testar mig 100 gånger om nu.
Det har vart bråk, gnäll och tjaffs hela dagarna.
Och så har dem blivit förkylda också, det gör ju saken sååå mycket bättre. Not.

Idag fick Nicole vara ledig från dagis, för precis när vi skulle gå så ringde Mummu och frågade om flickorna fick följa med henne och bada. Så nu är dom därborta och har roligt medans jag ska ladda mina batterier.
Det känns som att jag skulle kunna sova en hel vecka... om jag fick.

WOHOO!
NU har grabbarna Gonzalez gett upp och somnat!
Jag skriver mera ikväll, nu säger jag bara en sak- NATTI!

Uppdatering: Fick sova i ca. 30 minuter, då var det dags att gå upp... han måste vara övertrött! Men alltid något! Snart drar vi ut!


Kommentarer
Postat av: Monica

Klart att du är trött efter allt! Natti och sov så mycket du kan!

2012-03-27 @ 13:35:27
Postat av: erika

Hoppas du får sova bättre i natt! Förstår att det blir tungt annars. Kan ju vara så att allt kommer i efterhand också, tankar och känslor som gör dig trött. Kramar

2012-03-27 @ 16:19:00
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Ja sluta med kaffet Pua!!!!

2012-03-27 @ 17:31:24
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Sandra, Colins mamma

Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag. Kram,

2012-03-27 @ 21:45:25
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback