Lugnet före stormen?

Halloj!
Det är tyst och lungt här hemma just nu.
Grabbarna frågade efter sin dricka, sen ganska snabbt somnade Jonathan, för han sov ju ingenting på dagen.
(Han ville inte alls sova utan sin flaska då...)
Danilo däremot har hållit konsert här. Han var faktiskt ganska arg och ropade "Stuta"=sluta  och "Tyst" därinne... Och många NEJ!" fick vi också höra.
Jag var där inne och la ner honom och gav han snuttisen och Musse gose-djuret och försökte trösta innan jag gick igen, och till slut har han nu somnat! WoHoo!

Jag undrar också om det här är lugnet före stormen....?
Hur blir det inatt när dom vaknar?

Det återstår att se....

Ikväll börjar äntligen efterlängtade DESPERATE HOUSEWIFES!!!
Sista säsongen dock, lite tråkigt.
Få se vad jag hittar för gott att mumsa på då... om det är Desperate så är det!

Karo & Mummu, vad har ni tagit fram? Hihih

Nu ska jag gå och leta rätt på kameran, tog ju bilder idag när jag och syrran var ute med barnen.
Verkar som att våren tog ett (eller två) steg tillbaka igen- det var svinkallt ute!
Buhuu....

Egentligen borde jag lägga mig någorlunda tidigt ikväll, med tanke på nattens spring....??

Tusen tack till er alla som skickat mig styrka!


Kommentarer
Postat av: boosse

Såklart blir man svag utan sömn och gör vad som helst för att få lite sömn!! men det är superbra att du verkar ha bestämt dig nu. Barn lär sig ju vanligtvis nya mönster relativt snabbt och jag hoppas att pojkarna vänjer sig utan flaska. Håller verkligen tummarna för dig! Var stark och känn dig inte elak om de blir arga. De far inte illa av att bli arga. Kramar!

2012-03-06 @ 20:41:07
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: sweetie

Tycker det e bra att du står på dig med flaskorna!

Ge det tid så kommer du garanterat vinna striden!!

det e jag säker på!!!

Du vet bäst som mamma till dessa sötnosar så säger du att det är dags, så är det det :)



Kämpa på gumman!!!

2012-03-06 @ 22:38:01
Postat av: sweetie

Bytheway..

När du känner att du orkar och har tid, får du gärna hjälpa mig med bloggsidan igen :)



pusu beso puss

2012-03-06 @ 22:39:23
Postat av: Karolina Nordling

Hoppas natten gått bra?! De kommer att bli så mycket bättre när de slutat med flaskorna...

2012-03-07 @ 06:46:17
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback