Lämnat Nukke på dagis

Nu har jag och busungarna Gonzalez vart och lämnat Nicole på dagis.
Sååå skönt att det är så nära!
Grabbarna bara steg in och började leka med en telefon och dataknappar och ville inte följa med mig hem när jag sa "Ciao, ciao!" dom sa det bara tillbaka och vinkade och fortsatte leka.

Vanessa ska börja efter sommarlovet, skickade iväg en lapp om det igår och jag vet att hon kommer att trivas som fisken i vattnet. Redan nu kan hon allas namn, men hon får stå ut med sin mamma en liten stund till :)

Nu började grabbarna tömma ur våtservetter och Danilo suger på en tub med kräm, have to go!


Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

:) hehe era barn är ju roliga :) den dagen grabbarna också börjar så kommer dem trivas också tror jag

2012-03-28 @ 09:31:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback