Jordgubbar och Coca-Cola

Nu när vi går mot ljusare tider så dyker det ju upp smaskiga jordgubbar i affärerna. För flera dagar sen köpte Andres jordgubbar hem, och jag var bara tvungen att köra med min "special" drink: coca-cola med jordgubbar i!!! Smakerna ska hinna blandas ihop lite, och det är sååå gott!

Jag vet att jag tipsade er om det här förra sommaren, har ni hunnit prova?

Funderar på om jag ska öppna bloggen imorn. det är helt knasigt att jag inte ens kan blogga från mobilen pga att jag har lösenskydd på bloggen!

Ikväll vid 21-tiden kommer ett nytt inlägg till er!
Vi hörs!
image description


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag dricker cola zero, och det funkade inte så bra med jordgubbar....testade det när du sa det förra gången. :) Får väl sno en vanlig cola av Linnea nåndag och testa med det ist.... Hihi. :)

2012-03-25 @ 17:46:39
Postat av: Lina

Åh då måste jag testa cola & jordgubbar.. Låter lite konstigt men kanske är gott :) har du blogg.se appen? Jag har den + skyddad blogg och det funkar att blogga :)

2012-03-25 @ 19:43:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback