Hello monday

Imorse, när jag sa att familjen röjde i köket gjorde dom detta:
Andres hade vispat till något smarrigt (vet inte vad det heter, men nånting med vispat äggvita?)
Det var iaf väldigt gott tyckte barnen!



Och så har dom hunnit leka kurragömma i min garderob igen....


Nu ligger Nicole och Vanessa på våran säng, käkar morötter och tittar på filmer när dom var små.
Nu vill dom titta på de där gamla videorna hela tiden, mina stora tjejer!



P.S Puua dök upp till sist! Danilo ringde till honom och sa "Jag är klaaaaaaar" och 5 minuter efter var Puua här! Hihih


Kommentarer
Postat av: Emma

mums vad gott de såg ut:) mysig måndag ni ser ut att ha haft:)

2012-03-05 @ 18:13:47
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Helena

Barnen ser verkligen ut att njuta när de äter "äggvispet". :)

Gillar bilden på barnen i garderoben. En enkel bild med mycket glädje o värme i.

Ha det bäst.

Kram från Söderhamn(fast vi är i en by utanför Järvsö nu på sportlov.) :)

2012-03-05 @ 23:28:55
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback