♥ Våran Bröllopsdag ♥

Idag, den 1 mars år 2008 gifte jag mig med Andres.
Idag firar vi alltså 4 år som gifta!
Tiden går så fort....



Igår var jag iväg och köpte choklad och en nalle till honom.
Jag avslöjade ingenting tidigare för att se om nån kom ihåg våran stora dag- ingen gjorde det.
Inte ens min andra hälft.
Han hade glömt våran bröllopsdag. Trots att han såg att jag la in våran bröllopslåt "I reach for you" som "Today´s Music"!
Hmm... were did i go wrong...

Några bilder från när vi gifte oss:
(jag var gravid med Nicole i 6:e månaden)

Förberedelser på syrrans Salong U-Zone


Mina brudtärnor och brudnäbbar:
Anna, Karo, Emma & Felicia


Min pappa överlämnade mig, såklart.


Löften....


Just married!!!


När vi kom till festlokaen så spelade våran egna låt "I reach for you" när vi kom in, allt var så fint...
Dom där ballongerna som hänger på taket släpptes ner när vi senare dansade bröllopsvalsen :)


Vi med våra föräldrar och Felicia


Våra tårtor...


Jag med mina brudtärnor och min bästa vän Jopo (Joel)


Andres son Diego med min bästa morbror Lasse


Jopo & Minna (Miss you. Allways.)


Jag och min kusin Noora som fick sin prinsessa en vecka sen


Emma & Felicia ville gärna showa redan då och själng en låt till mig och Andres. Gullungar! Moster/Faster älskar er!


Noora, Anna, Jag, Karo och Felicia känner på hur Nicole sparkas i min mage :)


Festen är igång, nu var det tjejernas tur med en dans- girls only!



Grabbarna fick också en egen låt och då skulle alla upp och dansa! Jätte kul fest var det!
Tack till er alla som gjorde denna dag/kväll minnesvärd!

Andres- 4 år, 4 barn senare. Jag älskar dig minst lika mycket nu som då.
Tack för allt du är och allt du gör.
Jag älskar dig, nu och föralltid.


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jaaaa just de ett stort grattis till er! Love you!!!😘😘😘

2012-03-01 @ 20:52:25
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Fia

Ett jätte grattis till er på eran dag! =)

2012-03-01 @ 20:58:44
URL: http://sofsan.se
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder. Jätte kul att se ditt bröllop och att ni fortfarande verkar vara så kära =)

2012-03-01 @ 21:59:29
URL: http://frukack.blogspot.com
Postat av: -Santsu-

Ihania kuvia! Olitte ja olette komea pari... Onnea hurjasti hääpäivän kunniaksi!!

2012-03-01 @ 22:12:41
Postat av: Nathalie

Stort grattis till er!!

Ni var så fina.

O vilka fina tårtor, ser riktigt goda ut=)

Kram

2012-03-01 @ 22:17:11
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Grattis i efterskott..

Såå fina ni var..:-D

Synd att han glömde dagen men det är ju män i ett nötskal hehe,hade inte jag skrivit upp i kalendern i köket så hade inte min man heller kommit ihåg dagarna..ler..



Hoppas ni fick en bra dag..



Mvh Camilla

2012-03-02 @ 10:09:01
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Helena

Så otroligt fin du är! Och du och Andres är ett så fint par ihop. :)

Kram

2012-03-02 @ 15:47:46
Postat av: Tanna

Grattis på eran dag och vad vackra ni var !

2012-03-02 @ 20:21:22
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: boosse

Ett STORT grattis på er dag, i efterskott :) Läste att ni hade haft en mysdag hemma med bara familjen, Härligt!

Och ni är så fina på korten, speciellt du och framförallt tillsammans! Kramar

2012-03-02 @ 20:44:18
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback