♥ Today´s Music ♥

Min bäste vän Jopo och även mina storebröder lyssnade på Guns´N Roses jämt!


Kommentarer
Postat av: LINDSHE

Hej! :)



Jag och min kompis Louise gör ett projektarbete nu i åk. 3 om barn, utveckling och bakning och jag undrar om du skulle vilja vara med och svara på några frågor?



Svara gärna som en kommentar i min blogg eller på min mejl : [email protected]



1. Brukar du baka med ditt/dina barn? I sådana fall, vad brukar ni göra?



2. Hur gammal är ditt/dina barn? Tjej/kille?



3. Är det du som bestämmer vid bakningen eller får barnet/barnen vara med och bestämma över recept, vad ni ska göra osv.?



4. Har ditt/dina barn några speciella intressen vad det gäller bakning? (dekorera, kladda, leka, mäta upp...)



5. Barnets/barnens favorit bakverk?



6. Barnets Favoritfärg?



7. Tror du som förälder att det är viktigt för barn att få baka när de är små / håller på att växa upp? Sker det en utveckling med text, bild, form och färg redan i tidig ålder?



MVH , Linda - lindshe.blogg.se

2012-03-08 @ 15:24:41
URL: http://lindshe.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback