Fredag, wohoo!!

Fredag idag! Imorgon slipper jag sätta på väckarklockan. Idag vaknade jag supertrött, fastnade framför tv:n igår och såg nån bra film till 1:45.... why dont i never learn...
På måndag redan fick Nukke börja sina nya tider på dagis, ska bli jätte spännande!

Imorse när vi lämnade henne på dagis så ville grabbarna inte gå hem. Dom satte sig på sina vanliga platser framför  fönstret och lekte med en telefon och dataknappar. Fick lura i dom att Puua stod där ute och väntade, då satte dom fart! När vi sen kom upp igen så ropade dom desperat efter honom, så Kockis fick ringa och såklart var det första han sa: "Jag är klaaaaaaaart!" Sen dröjde det inte en lång stund innan Puua var här.

Tog några bilder på busungarna medans Nicole var på dagis.

(Obligatoriska russinpaketet i händerna....)

Dom tävlar på vem som ska sitta i Puuas famn...
När Bessa satte sig där så slängde Jonathan sig raklång på soffan och tjurade.

Danilo pratar med moster Karolina i telefon....


"Nu går vi!!" hörs rätt så ofta här hemma. Det är grabbarna som ska gå nånstans hela tiden...
Idag tömde dom hela korgen med vantar och hela korgen med mössor....


Nu ska jag kika lite på nätet, kanske man ska klicka hem några presenter till pojkarnas 2-årsdag?
Och tjejerna skulle också behöva vår/sommar jackor...


Tips på bra hemsidor med fina barnkläder??


Kommentarer
Postat av: Wilmas

Jag tycker att era barn alltid har såååå fina kläder! Alltid så välvårdade!

2012-03-30 @ 13:57:57
Postat av: Helena

Om linnea hade varit liten nu så hade jag köpt Didriksons vårjacka åt henne. Så snygga! Finns i flera färger och har såna där Pippi Långstrump-ränder... :)

Tyvärr är de ju säkert inte så billiga....så kanske inget man köper om man ska ha flera stycken, om inte de yngre kan ärva dom förstås. :)

Kram från Söderhamn

2012-03-31 @ 15:21:43
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback