♥Abuelos 65-årsdag♥

Nuså kanske jag hinner blogga ikapp mig lite här!

I torsdags åkte vi till Fittja för att fira Abuelo (Hugo) som fyllde 65-år.
Vi blev bjudna ppå en massa gott och barnen busade och lekte och gosade med sin faster, farbror, Abuela och Abuelo och sina kusiner. Det är verkligen så kul att se att dom inte är blyga för dom längre.

Danilo & Pappa fikar


Vanessa, Nicole och farbror Oscar mitt uppe i en väldigt viktig diskussion...?


Bus!


Kusin Javi med Danilo


Deras telefoner var riktigt poppis!


Nicole älskade att gosa med faster Ela, fast hon spelade ju lite svår i början...


Vanessa satt med Javi och ritade på hans tröja (!!) med en blyertspenna, tills dom letade fram lite papper... Hahaha..


Abuela berättade nog något roligt :)


Farbror Oscar med fågelskådarna


Oscar och Danilo (och jag längst till vänster)


Vi försökte få ta en bild på mig och Nicole. Men hon vägrade! Men jag fick ändå sällskap av två linslusar i bilden... ;)


Varje dag går Vanessa runt med sina små läppglans, dom är väldigt viktiga för henne, hon målar läppar själva, men denna gången fick kusin Melina äran:



Sen när vi skulle gå så såg tjejerna helt förvirrade ut och brast:
- MEN!!!? Halåå, vi har inte fått nån tårta!!!????

Dom bjöd oss på så mycket annat gott att dom hade skippat tårtan, men för tjejerna var det inget kalas utan en tårta. Dagen efter ringde Abuelo till Andres och sa att han måste fixa tårtan.. hhahaha...

Tack för allting!!!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback