Min födelsedag

Hej alla kära bloggläsare!
Tusen tack för era gratulationer, det värmer att ni tagit er tid att gratta en gamling som mig ! Hahaha...

Jag hade en mega fin födelsedag. Dagen började väl inte så bra, Andres var tvungen att jobba en stund på morgonen och grabbarna var så busiga och hittade på en mass hyss. Bland annat hade dom sönder våran kaffekanna och hällde ut en skål med nötter på golvet.... suck.

Men sen gick det bättre! När Andres kom hem så tog han ut alla barnen, och tillbaka kom dem med 3 stora rosor var (15 stora röda rosor!) och dom var så stolta när dom gav mig dom och sjöng för mig, och såklart rann tårarna igen. Det rann några gånger på morgonen också när jag läste mina SMS... Aww man! Vad känslig man blivit på sina äldre dar!  Men dom var ju så himla underbara!
Dom gav mig 2 st tårtor också :)
OCH en till present till som jag önskat mig läääänge!

EN SYSTEMKAMERA!
WooHooooo!!!

Nu jäklar ska det fotas!!! Och med superbra bilder! Papa Mamarazzi is in the house for real!
Måste bara sätta mig ner och lära mig den, instruktionsboken är tjock!


Tusen TACK för för allt mitt hjärta!

Klockan 14 kom min närmsta familj på fika. Mamma, Pappa, Karo med barnen, Stefu med familj och även min bror Toni och hans kille- första gången dom vart hemma hos mig/oss, så det var på tiden...
Jag fick en massa fina grejer, tack!
Andres hade vart och handlat en massa fika, så det var en lugn födelsedag med massa fika, roligt sällskap, speciellt brorsan Stefan, man fick ju aldrig tyst på han ... (not, han var väldigt bakis efter sin firmafest)

Hela syskonskaran på plats
(står inte min pigga bror precis som sin gudson Danilo??)

Happy b-day 2 me!

Framåt kvällen blev alla hungriga, så vi beställde hem pizza.


Vanessa älskar ju som sagt läppglans, nu skulle hon sätta läppglans på allihopa, t om Puua skulle få, men han var inte så sugen, hahaha...

Danilo

Jonathan


Emma och Felicia skulle sova över hos oss, men Felicia fick ont i huvudet, men Emma stannade kvar.
Vi tjejer låg på våran säng och åt godis och chips och tittade på film, sen ville tjejerna gå och lägga sig...

Mitt på natten hörde jag Bessas rum stängas, jag gick för att kolla, och då hade hon gått till sin egen säng.
Hon trivs bäst i sin egen säng den där lilla tösen. Även fast hon får sova hos mig nån gång, så går hon i slutändan till sin egen säng. Nicole däremot skulle kunna sova med oss jämt. Hon kommer till oss varje natt och vill ligga nära, nära.

Nähe, nu ska jag lägga tjejerna som ligger på våran säng och tittar på film, sen ska jag kolla upp nya kameran, den har vart på laddning sen igår, so it´s fit for fight!


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

Ihana päivä sulla ollut! Sä olet niin ansainnut sen...

Tuollaiset muistot säilyy aina sydämmessä!



Ja hei,wohouuu... Mikä lahja... Järjestelmäkamera wouuu!!!

Ihanaa saadaan lisää hyviä kuvia sun blogiin....

Haleja!

2012-06-10 @ 20:07:29
Postat av: Karolina Nordling

Haha Jepp Danilo står precis som Stefan haha...

2012-06-10 @ 20:37:49
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Brassemamma

Det låter som en härlig födelsedag! Och så kul med systemkameran!

Kram

2012-06-10 @ 21:22:34
URL: http://brassemamma.blogg.se/
Postat av: sweetie

ååh, va fin du är gumman!!

Blir ju bara snyggare och snyggare för varje år ;)



ÅÅÅh va roligt med en systemkamera!!

Du kommer älska det!!, trust me!!

Man känner sig som en grottmänniska när man måste använda "en vanlig" efter en sån kamera!!

Njjt, och ta tusetals bilder!!!



puss

2012-06-10 @ 21:32:26
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

grattis! :) ser ut som ni haft en riktigt bra dag allihopa :)

2012-06-10 @ 23:19:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Helena H

Ser ut att ha varit en lugn o mysig födelsedag.:)

Och sista bilden, på sovande tjejerna ser så härlig ut. Ser alltid så skönt ut när barn sover ju. :)



Själv har jag haft en lugn o skön helg ensam med särbon. Linnea har varit med sin mormor ute i stugan på en ö en bit ut i havet. Skönt med lite "egna" helger ibland, för allas skull. :)

Nu är det sista skolveckan här, skolavslutning på torsdagkväll. Sen får vi se vad sommaren har att erbjuda för kul. :)



Ha det bäst.

Kram från Söderhamn

2012-06-10 @ 23:31:39
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Oj, vilken go´familj du har! Härliga bilder!



Vad händer idag då?

2012-06-11 @ 09:26:15
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: anna köhler

Vilka underbara bilder, får verkligen hålla med henne som sa att du blir snyggare för varje år, tycker du är riktigt snygg,

2012-06-11 @ 12:54:42
Postat av: Niikki

Grattis i efterskott :)

2012-06-11 @ 22:32:18
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback