Studentpresent

Jag, Mummu och barnen har vart på klappjakt, min fina kusin Mikaela tar studenten imorgon.
Hur lätt var det att hitta något då?!?? Inte alls!

Först tänkte vi på en kamera, men det fick hon i julklapp, sen tänkte vi på smycken, jag ringde och rådfrågade morbror Lasse, han sa att hon gillar silver... Hon har ett halsband med änglavingar som hon fick av sin mamma Minna, som är hennes speciella favorit och hänger runt hennes hals, alltid.

Så vi fick tänka om.
Jag hittade en grej (till slut) men kan inte avslöja vad det är, ifall hon läser det här ;-)

Tänk att det är 8 månader sedan våran älskade Minna somnade in :-(...
Hon skulle vara så stolt över att se Mikaela ta studenten.
Vi vet att hon finns med hela tiden. Hon sitter där uppe i himlen nu och är så stolt över Lasse, Mikaela och Jon, dom är helt otroligt underbara och så starka härliga människor.
Minna finns med hela tiden. <3


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback