På gott och ont...

Det är på både gott och ont som det är bra att grabbarna har lärt sig att klä av och på sig själva.
Häromdagen ville dom gå och ta ett bad på morgonen (som vi brukar göra) och jag sa Nej, ni får vänta lite.
Jag går och fixar lite inför dagen och så hör jag hur badvattnet sätts på... jag går och kollar så sitter båda gossarna i badet, dom har klätt av sig sina kläder och blöjor, har satt på badvatten och ska bada.
What!?
(Japp, syrrorna har lärt dom hur man klättrar i och ur själv)

I förrgår var det för tyst inne i Jonathans rum, och det betyder alltid att det är något lurt på gång. Mycket riktigt.
Dom hade tagit ut allt från byrån, Jonathan satt I byrålådan och sen snabbt ner när han såg mig.
Båda grabbarna hade klätt av sig tröjorna och höll på att prova nya....

*suck*


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback