Nytt nytt nytt....

Jaha, nu har blogg.se ändrat sin sida helt och hållet och än så länge förstår jag ingenting av den....
När jag loggar in mig på min blogg ser allt annorlunda ut, vart jag ska skriva inlägg, vart mina kommentarer är.... Hittar inte så bra och tyckte att det var enklare förr!
Men man vänjer sig säkert....??
OCH man kan inte ens skriva inlägg från mobilen heller! That really sucks! Men det stod att dom ska jobba på det...
*suck*
 
Vad tycker ni?
Jag hoppas att min blogg inte ser annorlunda för er som läsare??
 
Så om jag har missat att svara på nån av era kommentarer, hojta gärna till igen!
 
Många har frågat vart jag har köpt tjejernas Converse tröjor?
- Deras moster köpte det till dom i Turkiet. Visst var dem fina?
 
Ha en bra dag!
Och dom säger visst att det är midsommar snart, vad ska ni hitta på?
 
Helena H- Hur går det för dig och myggorna??
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

för mig ser bloggen ut som vanligt =)

2012-06-20 @ 11:46:51
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Magda

Tycker oxå den är svår att vänja sig vid och jag hatar att de inte fixade allt innan de började flytta bloggar lite här och lite där. Nä det var bättre förr men det blir kanske bra.

Hoppas allt är bra med er :)
Kram

2012-06-20 @ 20:46:16
URL: http://noelsvarld.blogg.se
Postat av: Pernilla

Här ser det likadant ut med GLAD MIDSOMMAR på er alla

2012-06-21 @ 07:18:50
Postat av: Hanna

Bloggen ser ut som vanligt för oss som läsare. Men visst är det jobbigt med det nya utseendet! fast man vänjer sig..om ett par veckor har man glömt bort hur det såg ut innan :) Så är det för mig iaf.

Midsommar ska vi fira hos mormor :) Vad ska ni göra?

2012-06-21 @ 12:14:52
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se
Postat av: Malin - mamma till Alice och Lowe, lillasyster i magen! <3

Visst är det mycket nytt, men spännande med! :D

2012-06-21 @ 19:43:19
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Myror, jättestora myror är det, inte myggor. Hihi. Men nu har vi fått bort de flesta, så det börjar bli bra igen. Men inte är det trevligt med dom inne...usch. Dumma djur sominte fattar att de ska vara ute i skogen. :)
För mig funkar inte bloggen, som jag nämnt. Kommer inte in på den, tur att du har Fb så jag kan gå den vägen. Vet inte vad som hänt....
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-06-25 @ 15:15:14
Postat av: Helena H

Haha...glömde ju skriva nyss att det var jag som skrev ju.....så tar det en gång till, bara utifall. :)
Det var myror, jättestora myror, inte myggor. Hihi.
Men nu har vi fått bort de flesta, så det börjar bli bra igen. :)
Jag kommer inte in på din blogg, som jag nämnt. Tur att jag kan gå via Fb iaf, annars vet jag inte hur jag skule klara mig. :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2012-06-25 @ 15:23:45
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback