Ny blogg design...

Är jätte sugen på en ny bloggdesign, men jag väntar nog med det till efter sommaren ;-)

För övrigt så skulle jag ändra en pytteliten grej på min blogg, som sedan visade sig att inte funka, och när jag mailade blogg.se om hjälp så gav dom mig helt fel svar, och då raderades allting bort som jag lagt dit, därför såg min presentation ut så som jag hade den för ca. 1 år sen.

Om något ser knasigt ut så är det för att jag försöker åtgärda och ändra på lite saker, men det är inte alltid så lätt!


Kommentarer
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vad spännande det låter! Älskar din nuvarande design, jag! =)



2012-06-14 @ 06:00:50
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback