Love this song!

På med högsta volym!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Hoppas allt är bra med er=)

Här kommer lite svar=)
Killen heter Conny, helt underbar..snäll o lugn. Vi har känt varandra väldigt länge (hans syster var dagbarn hemma hos oss när vi var små) så nu bor vi tillsammans på en gård med hans två barn och massa djur. Jättemysigt!!
Albin trivs jättebra och tycker om Conny hur mycket som helst. Som om han vore hans pappa (tror jag, eftersom han aldrig haft en pappa)
Vi bor bara nån mil ifrån Nävekvarn, där vi bodde förut. Albin kommer att få gå kvar på sitt dagis där ute och sen i skolan. Jag tror att jag kommer jobba i Nävekvarns skola efter sommaren så det passar bra då=)

Om ni vill får ni gärna komma o hälsa på i sommar=)

Ha det så bra, Kram kram

2012-06-20 @ 18:44:57
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Emma

Hej:)
jag är i v 26 nu. Usch jag tycker de är super länge sen och att de gått en EVIGHET!

benjamin förstår inte så mkt.

hur är de med er?
Kram

2012-06-21 @ 15:05:44
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback