Hej !

Phew, här har vi precis ätit lunch och jag har lagt grabbarna. Så fort det blir tyst inne hos dem ska jag också lägga mig och ta en powernap, känner mig helt tom på energi.
 
Imorse var det gräsklipparen utanför våra fönster som väckte oss. Alltid någon/något!!!
 
Imorse tog jag en runda med cyklen i ca 30 minuter (var på några ärenden) och jag känner mig helt slut, haha, grym kondis va?
 
Ojdå, det är redan tyst inne hos grabbarna, nu måste jag passa på att vila upp mig lite.
 
Jag hoppas att blogg appen börjar fungera snart...? Någon som vet?
 
Bjuder på denna bild på Mummu & Nicole, alla barnen är sååå glada att hon kommit hem från Finland nu!
 
 
Och här är två bilder från gårdagens bus...
 
 
Näe, nu tackar jag för mig för den här gången, återkommer senare! ;-)
Dags för lite (behövs mycket) SKÖNHETSSÖMN!

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Så mysiga bilder! :D Jag hoppas också de kommer med ny app snart, jag blir fasen tokig på det här! :/
KRAM

2012-06-27 @ 18:12:49
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback